Full Force Vega !

Hey allemaal,

Na de HWL in Brussel was het tijd voor een vakantie periode. In deze blog lees je er alles over.De HWL hebben we met winst afgesloten en we vertrokken op maandag 3 juli heel vroeg weer terug naar Nederland. Ik was rond 13 uur thuis en heb toen snel al de spullen van de HWL in de was gegooid om vervolgens mij koffer in te kunnen pakken met vakantie spullen. Vlak voor de HWL had ik met mijn vriend een vakantie geboekt naar Griekenland, dus ik kon niet wachten om het vliegtuig in te stappen.

Heerlijk lekker 2 weken genieten van de Griekse zon, zee en strand. We vertrokken erg vroeg op dinsdag ochtend en kwam daar vroeg in de middag aan. We hebben een hele goede reis gehad, en het hotel was ook prachtig. We hadden een hotel midden in Kos-stad en keken uit op de Marina. De eerste paar dagen is altijd even wennen, maar we hadden heerlijke strandjes bezocht en gingen ‘s avonds lekker uit eten. Ook hebben we een 3-eilanden tour gedaan en hadden we een fiets en een scooter gehuurd om het hele eiland te bekijken. De eerste week hebben we volledig niks gedaan. Even lekker bijkomen van het drukke hockey jaar en natuurlijk de HWL. Het is ook wel fijn om na een intensieve hockey periode over tijd voor elkaar te hebben en leuke dingen te doen. Na de eerste week kregen we een loopschema om onze fitheid op peil te houden. We begonnen 19 juli alweer op het veld, dus iedereen moest shuttles lopen/fietsen in de zomer om fit te blijven. We hebben samen het loopschema gedaan, zo was het minder saai dan alleen lopen. Op 19 juli moesten we ons weer melden op de club. Iedereen had een leuke vakantie periode achter de rug dus er hing een leuke sfeer en iedereen was heel enthousiast aan het vertellen over hun vakanties. Om 10 uur begonnen we met testen. Dit word altijd gedaan na een vakantie periode. Vervolgens werd er getraind tot 12 uur en waren we in de middag vrij. Het was nog heerlijk weer, dus ik ben met een vriendinnetje nog even naar het strand geweest om daar te eten.

De volgende dag stond een dubbel training op het programma en een maximaal test. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een maximaal test heb gelopen, maar het is nooit een pretje. Het hoort erbij, maar die testen zijn niet heel leuk. Iedereen was echt tot het gaatje gegaan, en iedereen voelde het flink in de benen. Het is altijd weer even wennen na een vakantie periode, je moet weer even in een ritme komen. Ook het hockeyen is natuurlijk weer even wennen maar gelukkig is dat gevoel altijd na 1-2 trainingen weer terug. We hebben 2 weken volle bak getraind en vervolgens werd de EK-selectie bekend gemaakt op maandag 31 juli. Ik heb heel erg mijn best doen om de beste versie van mijzelf te laten zien. Ik heb tijdens de HWL mijn eerste toernooi mogen spelen, en nu wil ik natuurlijk het EK halen. Helaas gaat die droom niet door. Ik kreeg helaas het bericht van de bondscoach dat ik niet geselecteerd ben voor de EK selectie. Ik baal hier enorm van, en ben erg teleurgesteld. Nu ga ik de komende tijd even wat rust en tijd voor mezelf nemen, en vervolgens weer fris en fruitig bij AH&BC aansluiten. Ik zal even wat tijd nemen om het een plek te geven en vervolgens weer volle bak voor de selectie gaan. Ik wil heel graag in oranje spelen, dus ik geef mijn droom natuurlijk niet op!!